Dárky bez starostí. Nevhodné vánoční dárky u nás můžete vrátit až do 15.1.

Pojištění zásilek v přepravě

Pojištění zásilky - obchodní podmínky

Všeobecné podmínky služby

istuff službou „Pojištění zásilky“ nabízí kupujícím jistotu, že v případě, kdy v průběhu dopravy dojde k poškození zboží zakoupeného kupujícím od Radima Fišera, Radim Fišer tuto reklamaci vyřídí v co nejkratším možném čase v souladu s těmito podmínkami.

I. Definice služby

  • istuff se po zakoupení služby zavazuje přednostně vyřídit reklamaci zboží poškozeného při dopravě.
  • Týká se všech způsobů dopravy nabízených na webu istuff.cz , včetně doručení na pobočku. 
  • Kupující má 14 dní na využití služby od doručení zboží.
  • Na jednu objednávku lze službu koupit jen jednou. Služba se vztahuje na všechny produkty v objednávce. 
  • Služba není pojištěním ani jinou službou poskytovanou v rámci pojišťovací činnosti. 

II.  Zakoupení služby společně se zbožím

  • Každý kupující má možnost zakoupit službu při každé objednávce zboží , při níž je tato služba nabízena.
  • Kupující zaplatí cenu služby zároveň se zakoupeným zbožím, se kterým je služba zakoupena.
  • Služba je výslovně uvedena na nákupním dokladu.
  • Cena za službu je 29 Kč včetně DPH  

III. Zpětné zakoupení služby

  • Zpětné zakoupení této služby není možné.

IV. Způsob uplatnění služby

  • Pro uplatnění služby je nezbytné, aby kupující výslovně informoval prodávajícího o tom, že uplatňuje službu. 
  • Uplatnění služby je možné výhradně jedním z následujících způsobů:
    1. na dálku prostřednictvím telefonního hovoru na čísle 705 942 754, přičemž v takovém případě je vyžadována fotodokumentace poškozené zásilky; následně Radim Fišer s kupujícím dohodne způsob dopravy poškozeného zboží zpět, pokud to bude nutné.

 

  • Při zaslání zboží kupujícím musí být zboží vhodně zabaleno pro přepravu tak, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození.
  • Při poškození zásilky kupující:
    1. dodá veškeré informace potřebné k uplatnění služby, tj. zejména identifikaci zboží zakoupeného na istuff.cz; pokud nedojde k využití služby na pobočce, pak také fotografie poškozeného zboží, a
    2. odevzdat zboží včetně veškerého příslušenství či jej doručit způsobem sjednaným při oznámení o uplatnění služby (nedohodnou-li se kupující s istuff, že na předání zboží zpět prodávajícímu ani jedna ze stran netrvá). 

Teprve po splnění výše uvedených podmínek běží lhůta pro vyřízení reklamace poškození zásilky. 

V. Vyřízení reklamace dopravy po uplatnění služby

  • Při uplatnění služby do 3 dnů od doručení zboží: 
    1. istuff kupujícího informuje o tom, zda byla uznává jeho reklamace či nikoliv, ihned na pobočce.; V případě vyhodnocení reklamace jako oprávněné istuff kupujícímu nabídne konzultace ohledně možných způsobů řešení reklamace (např. výměna zboží, vrácení peněz apod.).;
  • Při uplatnění služby ve lhůtě 4 až 14 dní od doručení zboží kterýmkoliv z výše uvedených způsobů, istuff kupujícího informuje do 24 hodin od uplatnění služby o tom, jaký bude další postup ohledně jím uplatněné reklamace dopravy.  

VI. Službu nelze uplatnit

  • Po uplynutí lhůty. 
  • Opakovaně ke stejnému kusu výrobku.
  • Na zboží s porušenými ochrannými pečetěmi, informativními nálepkami, sériovými čísly či na zboží jevící známky opotřebení používáním atd.
  • Na poškození zboží vzniklé jinak než při dopravě, tj například na poškození vzniklá:
    1. mechanickým poškozením zboží,
    2. elektrickým přepětím (viditelně spálené součástky nebo plošné spoje),
    3. používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je přímo prodejcem nebo výrobcem určeno,
    4. neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží,
    5. pokud bylo zboží nebo jeho část poškozeno počítačovým virem,
    6. pokud se závada projevuje pouze u software, u kterého není kupující schopen doložit legální způsob nabytí, nebo použitím neautorizovaného software a spotřebního materiálu,
    7. zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami,
    8. provedením nekvalifikovaného zásahu či změnou parametrů,
    9. zboží, které bylo upravováno kupujícím (nátěry, ohýbání atd.), vznikla-li vada v důsledku této úpravy,
    10. při chybně provedeném upgrade BIOSu, firmware,
    11. zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí,
    12. použitím nesprávného nebo vadného programového vybavení,
    13. použitím nesprávného nebo neoriginálního spotřebního materiálu, ani na případné škody v důsledku toho vzniklé, pokud takové použití není obvyklé, a přitom nebylo v přiloženém návodu k použití.

VII. Přenesení služby

  • Přenesení platnosti služby na třetí osobu není možné.
  • Přenesení služby se týká jen případů, kdy v rámci poskytnutí služby je kupujícímu zasíláno náhradní zboží a toto zboží bylo při přepravě poškozeno. 

VIII. Využití služby a Ukončení služby

  • Služba je poskytnuta v okamžiku doručení zboží kupujícímu. 
  • Je-li kupujícím spotřebitel, souhlasí s poskytnutím služby před uplynutím 14denní lhůty pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu a bere na vědomí, že ani v případě využití tohoto zákonného práva po doručení zboží, nemá nárok na vrácení ceny za službu.
  • istuff nahradí kupujícímu cenu služby v případě, kdy nesplní svůj závazek vyřešit reklamaci ve lhůtě.