Vrácení zboží / Reklamace
Vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě
Zakoupené zboží od nás můžete vrátit během zákonné 14ti denní lhůty od data jeho převzetí. Jelikož se velice často stává, že podmínky nejsou zákazníkem dodrženy prosím o přečtení pár bodů níže.
Co nemohu vrátit?
- Zboží u kterého již uběhlo 14 kalendářních dnů od data převzetí
- zboží jste nakoupili na firmu, tedy na faktuře je uvedeno vaše IČO
- z hygienických důvodů není možné vrátit zboží sluchátka, které byly rozbaleny z původního obalu.
- zboží které jeví známky užívání a opotřebení: škrábance, ošoupání, pot, nečistoty
(prosíme o důkladnou kontrolu, doporučujeme si zboží prohlédnout pod silným osvětlením)
Je možné vrátit zboží i opotřebené, ovšem můžeme pak chtít uhradit náklady na uvedení
zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i plné ceny zboží. - Pokud zboží není v originálním a nepoškozeném obalu, můžeme pak chtít uhradit náklady na
nové zabalení zboží. - Zvláště si dejte prosím pozor na zařízení s dotykovým displejem - po sundání ochranné fólie nesou tyto zařízení mikroškrábance již po drobné chvíli používání a není možné poté vrátit částku za zboží.
- Všechna zařízení musí být uvedena do továrního nastavení, v případě, že tomu tak nebude, nemůže být zařízení vráceno.
Prosíme o celkové prohlédnutí vráceného zboží. Zboží musí být ve stavu, aby mohlo jít znovu do prodeje. Tudíž pokud vracíte zboží, dejte si otázku, zda by jste takové zboží od nás chtěli obdržet jako nové. Předejdeme tímto společně spoustě problému u vrácení a ponižování kupní částky.
Reklamace
Pokud je u zboží problém s funkčností - tak nás prosím vždy kontaktuje před založením reklamace, více než 50% reklamací je zbytečných a vrací se nám funkční zboží, nás to stojí čas a Vás peníze za poštovné.
Upozorňujeme, že reklamace není uznatelná na mechanická poškození.
Časté problémy, které řešíme a reklamace jsou poté zamítnuty:
- Hodinky nejdou spárovat (kolegové Vám rádi poradí jak produkt rozchodit)
- Hraje mi jedno nebo druhé sluchátko (kolegové Vám rádi poradí jak produkt rozchodit, v případě drátových sluchátek se jedná o přerušený kabel - což je mechanické poškození, na které se nevztahuje záruka)
- Výdrž produktu je jenom 1 pracovní den či se liší s uvedenou výdrží (doba výdrže baterie u produktů je uvedena jako pohotovostní - což znamená doba, po kterou produkt vydrží nabitý, když není používán)
- Kabel přestal nabíjet po nějaké době (kabel je v praxi jen drát - pokud je drát přerušen, nemůžeme Vám uznat reklamaci, jelikož se jedná o mechanické poškození)
- U redukce či drátových sluchátek po nějaké době přestalo hrát jedno sluchátko či obě (jedná se opět o přenos drát v 98% případů se nám vrací tyto předměty s touto vadou s přerušeným drátem a tudíž se jedná o mechanické poškození a nemůžeme uznat reklamaci.
- Pod sklem či fólií jsou po nalepení bubliny, či sklo nedrží správně (neposkytujeme záruku na lepení skel či fólií, tudíž Vám toto nemůžeme na reklamaci uznat). Pokud je jednou ze skla sloupnuta ochranná fólie, tak bohužel všechny reklamace na daný produkt zamítáme.
- Ochranné sklo přišlo rozbité (každé sklo si před odesláním fotíme a kontrolujeme, tudíž není možné, abychom Vám poslali rozbité sklo, v tomto případě kontaktujte dopravce a založte reklamaci u něj - zásilky jsou pojištěny)
Formuláře a odeslání zboží
Pokud jste se se vším seznámili přejdeme na vyplnění formuláře. Formulář nemusíte tisknout, stačí vyplnit a odeslat na e-mail reklamace@istuff.cz
Případně můžete formulář vytisknout a vložit společně k zásilce.
Formulář pro vyplnění reklamace
Formulář pro odstoupení od smlouvy ve 14ti denní lhůtěistuff.cz Radim Fišer