Vrácení zboží / Reklamace

Vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě 

Zakoupené zboží od nás můžete vrátit během zákonné 14ti denní lhůty od data jeho převzetí. Jelikož se velice často stává, že podmínky nejsou zákazníkem dodrženy prosím o přečtení pár bodů níže.

Co nemohu vrátit?

  • Zboží u kterého již uběhlo 14 kalendářních dnů od data převzetí
  • zboží jste nakoupili na firmu, tedy na faktuře je uvedeno vaše IČO
  • z hygienických důvodů není možné vrátit zboží  sluchátka, které byly rozbaleny z původního obalu.
  • zboží které jeví známky užívání a opotřebení: škrábance, ošoupání, pot, nečistoty
    (prosíme o důkladnou kontrolu, doporučujeme si zboží prohlédnout pod silným osvětlením)
    Je možné vrátit zboží i opotřebené, ovšem můžeme pak chtít uhradit náklady na uvedení
    zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i plné ceny zboží.
  • Pokud zboží není v originálním a nepoškozeném obalu, můžeme pak chtít uhradit náklady na
    nové zabalení zboží.
  • Zvláště si dejte prosím pozor na zařízení s dotykovým displejem - po sundání ochranné fólie nesou tyto zařízení mikroškrábance již po drobné chvíli používání a není možné poté vrátit částku za zboží.
  • Všechna zařízení musí být uvedena do továrního nastavení, v případě, že tomu tak nebude, nemůže být zařízení vráceno.

Prosíme o celkové prohlédnutí vráceného zboží. Zboží musí být ve stavu, aby mohlo jít znovu do prodeje. Tudíž pokud vracíte zboží, dejte si otázku, zda by jste takové zboží od nás chtěli obdržet jako nové. Předejdeme tímto společně spoustě problému u vrácení a ponižování kupní částky.

Reklamace

Pokud je u zboží problém s funkčností - tak nás prosím vždy kontaktuje před založením reklamace, více než 50% reklamací je zbytečných a vrací se nám funkční zboží, nás to stojí čas a Vás peníze za poštovné.

Upozorňujeme, že reklamovat se dá pouze skrytá vada produktu - to znamená vada, která není způsobena nevhodným používáním či mechanickým poškozením.

Časté problémy, které řešíme a nejsou na reklamaci:

  • Hodinky nejdou spárovat (kolegové Vám rádi poradí jak produkt rozchodit)
  • Hraje mi jedno nebo druhé sluchátko (kolegové Vám rádi poradí jak produkt rozchodit)
  • Výdrž produktu je jenom 1 pracovní den či se liší s uvedenou výdrží (doba výdrže baterie u produktů je uvedena jako pohotovostní - což znamená doba, po kterou produkt vydrží nabitý, když není používán)
  • Kabel přestal nabíjet po nějaké době (kabel je v praxi jen drát - pokud je drát přerušen, nemůžeme Vám uznat reklamaci, jelikož se jedná o mechanické poškození)
  • U redukce či drátových sluchátek po nějaké době přestalo hrát jedno sluchátko či obě (jedná se opět o přenos drát v 98% případů se nám vrací tyto předměty s touto vadou s přerušeným drátem a tudíž se jedná o mechanické poškození a nemůžeme uznat reklamaci.
  • Pod sklem či fólií jsou po nalepení bubliny (neposkytujeme záruku na lepení skel či fólií, tudíž Vám toto nemůžeme na reklamaci uznat)
  • Ochranné sklo přišlo rozbité (každé sklo si před odesláním fotíme a kontrolujeme, tudíž není možné, abychomwww.istuff.cz/retino Vám poslali špatné sklo, v tomto případě kontaktujte dopravce a založte reklamaci u něj - zásilky jsou pojištěny)

 

Pokud jste se se vším seznámili přejdeme na vyplnění formuláře.

 

12.14.37_1

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení